|

رشد قابل توجه سهام شرکت بویینگ

رشد قابل توجه سهام شرکت بویینگ

سهام شرکت بویینگ صعودی شد.‌ این غول هوافضا پس از ارتقاء دویچه بانک سهام خود را نزدیک به 4 درصد افزایش داد.

این موسسه مالی موضع خود را در مورد بویینگ از "نگهداری" به "خرید" تغییر داد و هدف بلندپروازانه قیمت 270 دلار را تعیین کرد.

 

این هدف جدید نشان‌دهنده افزایش بالقوه 30 درصدی است که نشان‌دهنده اعتماد به توانایی شرکت برای تسریع تحویل هواپیما و افزایش جریان نقدی است. 

 

در همین حال خوش‌بینی دویچه بانک ریشه در بهبود مورد انتظار بوئینگ از شکست‌های قبلی، از جمله تاخیر در تحویل و کمبود عرضه دارد.

 

 تحلیلگران یک مسیر رشد تولید قوی را برای بوئینگ پیش‌بینی می‌کنند زیرا این شرکت در حال کاهش مشکلات زنجیره تامین است که پیش‌بینی می‌شود منجر به افزایش تحویل هواپیما شود.

 

سرمایه گذاران از نزدیک پیشرفت بوئینگ را زیر نظر دارند، زیرا این شرکت برای مقابله با چالش های اخیر خود و سرمایه گذاری بر روی بهبود شرایط بازار تلاش می کند. ارتقاء توسط دویچه بانک مطمئناً باعث تقویت احساسات سرمایه‌گذاران شده است و بازار به اخبار چشم‌انداز گردش نقدی امیدوارکننده و پتانسیل رشد تولید بوئینگ واکنش مثبت نشان می‌دهد.

 

گفتنی است؛ روند صعودی ارزش سهام بویینگ پس از یک دوره رکورد و زیان انباشته آغاز شده و سهامداران این شرکت را به امیدوار کرده است.

تهیه و ترجمه: کن نیوز

منبع: za.investing.com

ارسال نظر