|

عبور سریع UFO نقره ای رنگ از نزدیک هواپیما

عبور سریع UFO نقره ای رنگ از نزدیک هواپیما

یکی از مسافران هواپیما ویدئویی از یک شی پرنده ناشناس درخشان که با سرعت زیادی در حرکت بود تهیه کرد.

UFOیا همان شیء پرنده ناشناس، شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشاء این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.

به تازگی رویت شی پرنده درخشان در آسمان پنسیلوانیای آمریکا خبرساز شده است. ویدئویی که توسط یکی از مسافران هواپیما تهیه شده است این UFOدرخشان را در حالی که با سرعت زیاد حرکت می‌کند نشان می‌دهد. این زن که هویتش اعلام نشده این ویدئو را در یوتیوب منتشر کرد. بنا به گفته این زن، زمان دقیق رویت این UFO۱۱.۲۰ دقیقه صبح روز ۲۰ آگوست و در آسمان شهر فیلادلفیا بود. او در توضیح این ویدئو نوشت: «در آسمان شهر فیلادلفیا با جت مسافربری پرواز می‌کردیم که ناگهان این شی درخشان را دیدم. این شی پرنده بسیار سریع حرکت می‌کرد. یک شی فلزی دایره‌ای شکل شبیه که به بشقاب پرنده‌های کلاسیک شباهت داشت.»

گفتنی است؛ رویت این شی پرنده درخشان در آسمان ایالت پنسیلوانیای آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش رویت یک یوفوی عجیب در سواحل امارات خبرساز شده بود. چند گردشگر که در ساحل حضور داشتند این UFO را مشاهده کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر