|

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

با افزایش صورت گرفته در قیمت بلیط هواپیما مخالفیم

قیمت ها باید به قیمت مصوب برگردد
با افزایش صورت گرفته در قیمت بلیط هواپیما مخالفیم

محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزایش قیمت بلیط هواپیما را غیرقانونی خواند، وی افزود افزایش قیمت بلیط هواپیما فقط باید با نظر شورایعالی هواپیمایی کشوری و شخص وزیر راه و شهرسازی انجام شود که در حال حاضر این روند طی نشده و سازمان هواپیمایی کشوری برخورد لازم و کافی با خاطیان را انجام خواهد داد.

ذیبخش ضمن تاکید مجدد مخالفت سازمان هواپیمایی کشوری با افزایش قیمت بلیط هواپیما انجام این موضوع در شرایط کنونی کشور را ناصحیح خواند.

گفتنی است به دستور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نهاد نرخ‌گذاری بلیط هواپیما شورایعالی هواپیمایی کشوری است و فقط این مجمع صلاحیت تغییر نرخ بلیط هواپیما را دارد.

 

صبح امروز: 

 

#اختصاصی / #فوری

افزایش بی سر و صدای قیمت بلیط هواپیمااز صبح امروز قیمت بلیط هواپیما بر روی سایت‌های فروش بلیط افزایش چشمگیری داشته است، پیگیری کن نیوز نشان می‌دهد که این اتفاق با نامه انجمن شرکت‌های هواپیمایی اجرایی شده است این در حالی است که مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری تا هفته گذشته موضوع افزایش قیمت بلیط هواپیما را تکذیب می‌کردند.

نکته‌ای که باید مد نظر قرار بگیرد این است که نهاد اصلی قیمت‌ گذاری بلیط هواپیما شورایعالی هواپیمایی کشوری است و انجمن شرکت‌های هواپیمایی فقط پیشنهاد دهنده قیمت‌های مد نظر خود است که باید مورد تصویب شورایعالی هواپیمایی کشوری قرار بگیرد و توسط این شورا ابلاغ شود.

اعمال غیر قانونی این افزایش قیمت و سکوت مسئولان، آن هم در اولین روزهای بعد از انتخابات شبهات بسیاری را در اذهان بوجود می‌آورد.

 

ارسال نظر