|

انتقاد رئیس فراکسیون گردشگری مجلس به افزایش قیمت بلیط هواپیما

انتقاد رئیس فراکسیون گردشگری مجلس به افزایش قیمت بلیط هواپیما

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس با ارسال نامه ای به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیست به افزایش قیمت بلیط پروازها انتقاد کرد.

محمدرضا دشتی اردکانی در نامه‌ای به تورج دهقانی زنگنه اظهار کرد: در شرایط کنونی مشکلات اقتصادی؛ متأسفانه برخی بخش‌های تاثیرگذار، نه تنها در جهت کمک به مردم گامی بر نداشته‌اند بلکه با اِعمال سیاست‌های ناروا و افزایش بی‌رویه و غیرمنصافانه نرخ‌ها، روند فشار بر مردم را تسریع نموده‌اند.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه نرخ مسیر پروازی یزد - تهران به‌عنوان یکی از مصادیق این افزایش قیمت‌ها، افزود: شرکت‌های هواپیمایی اعم از دولتی و خصوصی از جمله مواردی هستند که در این زمینه، گوی سبقت را از دیگران ربوده و به نوعی سر سلسله افزایش نرخ در زنجیره خدمات گردشگری به حساب می‌آیند.

رئیس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث‌فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این مسأله در حالی صورت گرفته است که سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی  مؤکداً مخالفت خود را با این افزایش نرخ‌ها ابراز کرده‌اند اما متأسفانه برخوردی که قدرت بازدارندگی داشته باشد تاکنون توسط مقام‌های ذیصلاح صورت نگرفته است.

در پایان نامه دشتی اردکانی، آمده است: انتظار می‌رود دستور فرمایید بازگشت به نرخ‌های قانونی بدون فوت وقت در دستور کار قرار گرفته و نسبت به مجازات عاملان این رفتارهای دلسرد کننده اقدام لازم صورت پذیرد.

 

منبع: خبر گزاری فارس

ارسال نظر