|

پایان اعتصاب کارگران بمباردیه کانادا

پایان اعتصاب کارگران بمباردیه کانادا

بر اساس بیانیه یک اتحادیه کارگری، کارگران کارخانه مونتاژ هواپیما‌های تجاری بمباردیه در تورنتوی کانادا پس از مذاکرات دسته جمعی و تصویب یک توافق سه ساله، به طور رسمی به اعتصابی که از هفته گذشته شروع شده بود، پایان دادند.

بر اساس بیانیه یک اتحادیه کارگری، کارگران کارخانه مونتاژ هواپیماهای تجاری بمباردیه در تورنتوی کانادا روز شنبه پس از مذاکرات دسته جمعی و تصویب یک توافق سه ساله، به طور رسمی به اعتصابی که از هفته گذشته شروع شده بود، پایان دادند.

اتحادیه یونیفور Unifor، بزرگترین اتحادیه بخش خصوصی کانادا، در ادامه اعلام کرد که تقریباً 1500 کارگر بمباردیه که عضو این اتحادیه هستند، به پذیرش توافق اولیه که شامل افزایش دستمزد و مزایای ماهانه بازنشستگی می شود، رای مثبت دادند.

این اتحادیه به طور دقیق اعلام نکرده است که کار در این مرکز چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

هواپیمای گلوبال 7500 بمباردیه که 73 میلیون دلار قیمت دارد و منبع اصلی درآمد برای این سازنده جت های تجاری است، در کارخانه تورنتو مونتاژ می شود.

بر اساس این بیانیه، این در حالی است که هنوز مذاکرات بین اتحادیه یونیفور و شرکت هواپیمایی د هاویلند De Havilland ادامه دارد و 700 کارگر این شرکت که در همین کارخانه هواپیمای دش 8-400 توربوپراپ را می سازند، هنوز در اعتصاب به سر می برند.

 

منبع: پایگاه خبری یکتا

ارسال نظر