|

شرکت هواپیمایی عمان اسپانسر جدید چلسی شد

شرکت هواپیمایی عمان اسپانسر جدید چلسی شد

سرانجام پس از حدس و گمان‌های مختلف، شرکت «عمان ایر» قراردادی سه ساله با باشگاه چلسی در لیگ برتر انگلیس برای حمایت مالی از این باشگاه امضا کرد.

بر اساس این قرارداد، عنوان «شریک هواپیمایی جهانی باشگاه چلسی» به هواپیمایی عمان اعطا می‌شود.

پس از این قرارداد «عمان ایر» و «چلسی اف سی» در حساب توییتر خود کلیپی را منتشر کردند و عمان  ایر نیز آن را «لحظه‌ای تاریخی» توصیف کرد.

حساب کاربری چلسی در توییتر خود نوشت: «ما خوشحالیم که یک همکاری جدید با عمان ایر به عنوان شریک رسمی جدید هواپیمایی خود در یک قرارداد چند ساله اعلام می‌کنیم».

در بیانیه‌ای که در وب سایت باشگاه منتشر شده همچنین آمده است که عمان ایر و چلسی با یکدیگر یک لباس شیک با نام تجاری مشترک طراحی خواهند کرد.

پیش از این باشگاه چلسی از مذاکره با کازینو آنلاین Stake برای تبدیل شدن به اسپانسر جدید پیراهن این باشگاه صرف‌نظر کرده بود که با استقبال طرفداران مواجه شد.

این اولین همکاری در نوع خود برای عمان ایر در لیگ برتر انگلیس است و «عبد العزیز الرئیسی» مدیرعامل عمان ایر نیز گفته است که به همکاری با چلسی افتخار می‌کند.

الرئیسی همچنین گفت که این شرکت امیدوار است از طریق این شراکت، فرهنگ عمان را در میان طرفداران چلسی تبلیغ کند.

قرارداد فعلی اسپانسر پیراهن چلسی با شرکت مخابراتی Three به زودی به پایان می‌رسد.

گفتنی است که شرکت هواپیمایی عمان ایر به عنوان هواپیمایی ملی سلطان نشین عمان، در جریان جوایز جهانی هوانوردی Skytrax 2023 که در ژوئن گذشته برگزار شد، عنوان «بهترین خدمات کارکنان در خاورمیانه» را دریافت کرد.

عمان ایر همچنین در رتبه‌بندی سال جدید نسبت به سال گذشته 10 پله صعود کرده و در رتبه 27 در فهرست 100 شرکت هواپیمایی برتر جهان قرار گرفته است.

 

منبع: شفقنا

ارسال نظر