|

تشکیل مافیای بلیط هواپیما در ایلام توسط برخی ادارات

تشکیل مافیای بلیط هواپیما در ایلام توسط برخی ادارات

خبرگزاری فارس طی گزارشی نوشت: برخی ادارات و شرکت های بزرگ در استان ایلام به صورت ۶ماهه و حتی بیشتر اقدام به رزرو بلیط های هواپیمایی برای کارکنان خود میکنند موضوعی که باعث قحطی بلیط هواپیما شده است.

در ظاهر اینگونه است که اگر بلیطی میخواهید باید پل ارتباطی قدرتمندی با شرکت فلان و اداره فلان داشته باشید که شاید از بلیط های رزرو آنان چیزی به شما برسد!

برخی از مسافران فرودگاه را بیماران، سالمندان و جانبازارن تشکیل می دهند که به دلایل شرایط جسمانی امکان مسافرت زمینی برای آنها مقدور نیست و باید با هواپیما سفر کنند، اما این جریان عملا به این صورت مشکل ساز شده است.

نبود بلیط و تکمیل ظرفیت هواپیماها یک چالش مهم و اساسی و البته همیشگی برای مسافران استان ایلام به ویژه خط هوایی ایلام - تهران و برعکس است که نیاز به چاره اندیشی از سوی مسوولان استان دارد.

این وضعیت موجب آن شده است که شهروندان ایلامی برای تهیه بلیت هوایی برای انجام سفرهای خود باید حداقل از یک ماه قبل به فکر تهیه بلیت هواپیما باشند، چرا که با توجه به کاهش پروازها و همچنین عرضه قطره چکانی بلیت توسط برخی از آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی، شاهد کمیاب و یا نایاب شدن بلیت هواپیما در استان ایلام باشیم.

افزایش ناوگان هوایی استان ایلام برای رفع چنین شرایطی یک ضرورت به حساب می آید که بنظر می رسد بایید با قید فوریت صورت پذیرد.

وحید فروغی زاد سرپرست فرودگاه شهدای ایلام نیز در این خصوص می‌گوید: در استان ایلام متاسفانه با کمبود شرکت هواپیمایی و کمبود ناوگان هواپیمایی مواجه هستیم.

 

منبع: فارس

ارسال نظر