|

نمایش محصولات ایرباس:

ایرباس فناوری و تکنولوژی جهانی را در DefExpo به نمایش می‌گذارد

ایرباس فناوری و تکنولوژی جهانی را در DefExpo به نمایش می‌گذارد

ایرباس محصولات و فن‌آوری‌های دفاعی برتر را در نمایشگاه هوایی DefExpo بین تاریخ‌های ۵ و ۸ فوریه ۲۰۲۰ در لاک‌نو، اوتارپرادش هند به نمایش می‌گذارد. نمایشگاه‌های ایرباس در این نمایشگاه توانایی‌ها و تعهد خود را برای شروع یک پایگاه صنعتی دفاعی در کشور نشان می‌دهد.

ایرباس برنامه خود را در غرفه S46، تالار 07 اجرا خواهد کرد. بازدیدکنندگان از غرفه‌ مدل‌ها و مقیاس‌های متنوع هواپیمای C295 را پیدا می‌کنند که در سراسر جهان به عنوان یک هواپیمای قابل اعتماد و با کارایی بالا در باندهای کوتاه و بلند عمل کرده است.

علاوه بر این، نمایشگاه هلیکوپترهایی را از نوع H145M, AS565 MBe Panther و هلیکوپتر H225M در معرض نمایش می‌گذارد. شرکت ایرباس پیشنهاد داده است که Panther یا H145M را تحت الگوی مشارکت استراتژیک دولت برای برنامه‌های هلیکوپترهای نیروی دریایی در هند بسازد‌. همچنین هلیکوپتر H225M به عنوان یکی از عناصر ناوگان نیروی دریایی پیشنهاد شده است. این هلیکوپترها با هدف تامین نیازهای نیروهای مسلح هند طراحی شده است.

چندین پروژه دفاعی دیگر که ایرباس در آن شرکت می‌کند، منجر به ایجاد هزاران شغل، مهارت در مردم و جدب فناوری خواهد شد که پایگاه‌ تامین‌کننده محلی را کاتالیز خواهد کرد.

 

مترجم: نیلوفر محبی
منبع: ایرباس

ارسال نظر