|

حضور بویینگ در نمایشگاه هوایی:

بویینگ بر امنیت، ابداعات و شراکت در نمایشگاه هوایی دبی در سال ۲۰۱۹ متمرکز می‌شود

بویینگ بر امنیت، ابداعات و شراکت در نمایشگاه هوایی دبی در سال ۲۰۱۹ متمرکز می‌شود

بویینگ نمونه کارهای گسترده خود را، اعم از محصولات تجاری، دفاعی، خدماتی و تکنولوژی در نمایشگاه هوایی دبی که از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ نوامبر در دبی برگزار می‌شود، به نمایش می‌گذارد. حضور و فعالیت بویینگ در این نمایشگاه متمرکز بر امنیت، ابداعات و نوآوری، مشارکت صنعتی در بازار رو به رشد خاورمیانه خواهد بود.

در نمایشگاه بویینگ، بازدیدکنندگان می‌توانند اطلاعاتی در رابطه با چرخه عمر محصولات کسب کنند. صفحه‌ نمایشی وجود دارد که آخرین خدمات هواپیماهای بویینگ را نشان می‌دهد، همچنین چشم‌اندازی از آینده این شرکت را نیز نشان می‌دهد. همچنین یک تجربه‌ مدل‌سازی  شده و مشابه واقعیت از بویینگ 777X ارائه می‌دهد.

در فرودگاه یک Dreamliner 787-9 موفقیت و نوآوری‌هایش را به گونه‌ای نشان می‌دهد که مورد تایید مشتریان و مسئولین باشد. این بویینگ 787 اسپرت منحصر به فرد تجلیل از صندوق کارمندان بویینگ را برگزار می‌کند. هواپیما 787-9 اتحاد، هواپیما 777-300ER امارات و هواپیما مسافربری بویینگ بر صفحه نمایش خواهند بود‌.

وزارت دفاع آمریکا، چندین محصول بویینگ را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت، از جمله یک فروند F-15E، یک فروند MV-22 و یک تانکر KC-46A. انگلستان نیز یک فروند هلیکوپتر CH-47F را به نمایش می‌گذارد.

بازار بویینگ، تا ۲۰ سال آینده، بیش از ۱ تریلیون  دلار بازار تجاری خاورمیانه را در بر می‌گیرد. بویینگ همچنین پیش‌بینی می‌کند که ۴۰ درصد از فرصت‌های دفاعی و فضایی را در دهه بعد، خارج از ایالات متحده آمریکا با داشتن بستر و برنامه‌ای قدرتمند در خاورمیانه سرچشمه بگیرد.

مدیران شرکت در این نشست‌‌های رسانه‌ای در طول نمایش، درباره فرصت‌های بازار و موضوعات دیگر بحث می‌کنند. رسانه‌های حاضر در نمایش باید برنامه روزنامه‌نگاری روزانه‌ را در Chalet Boeing، واقع در خط پرواز مستقیماً در پشت سالن نمایشگاه بررسی کنند.

منبع: بویینگ

ارسال نظر