|

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا(FAA) اعلام کرد:

پرواز بویینگ737 مکس باز هم به تعویق افتاد

پرواز بویینگ737 مکس باز هم به تعویق افتاد

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد در نظر دارد تا دستورالعمل صلاحیت پرواز بوئینگ 737 مکس را در آینده نزدیک برای رسیدگی به تغییرات ایجاد شده از زمانی زمین گیری هواپیما در مارس 2019، به تعویق بیندازد.

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا(FAA) اعلام کرد در نظر دارد تا دستورالعمل صلاحیت پرواز بویینگ737 مکس را در آینده نزدیک برای رسیدگی به تغییرات ایجاد شده از زمانی زمین گیری هواپیما در مارس 2019 پس از دو سقوط کشنده که منجر به کشته شدن 346 نفر شد، به تعویق بیندازد.

یک مقام آگاه گفت بعید است FAA به بویینگ737 مکس تا پیش از اکتبر اجازه پرواز بدهد. پیش از این بوئینگ اعلام کرده بود انتظار دارد تا تحویل این نوع هواپیما را پیش از 30 سپتامبر از سر بگیرد.

گوردون جوهاندور، سخنگوی بویینگگفت برنامه بازگشت این هواپیما به خدمات توسط ناظران تعیین می شود.

جوهاندور افزود: «بویینگبه دقت با FAA  و ناظر بین المللی دیگر برای تامین انتظاراتشان همکاری می کند زیرا ما کار می کنیم تا امنیت را به 737 MAX  بازگردانیم.»

بحران زمین گیر شدن 737 MAX پرفروش برای این شرکت هواپیماسازی بیش از 18 میلیارد دلار هزینه داشته است. تولیدش را کاهش داده و زنجیره تامینش را با مشکل مواجه کرده است. تحقیقات در مورد این هواپیما همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

ارسال نظر