|

سیاوش امیرمکری گفت:

باند جدید فرودگاه رامسر در دهه فجر افتتاح می شود

باند جدید فرودگاه رامسر در دهه فجر افتتاح می شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از مراحل نهایی عملیات اجرایی باند جدید فرودگاه رامسر، از بهره‌برداری این باند در دهه فجر خبر داد.

سیاوش امیرمکری  از آخرین وضعیت توسعه عوامل پروازی فرودگاه رامسر در راستای بهره برداری از باند جدید این فرودگاه بازدید کرد.
در این بازدید که با همراهی معاون عملیات هوانوردی، مدیرکل فرودگاه های استان مازندران، فرماندار رامسر، رئیس فرودگاه و پیمانکار پروژه صورت گرفت، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها اظهار امیدواری کرد؛ با اقدامات اصلاحی صورت گرفته در موعد مقرر(دهه فجر) باند جدید فرودگاه رامسر به بهره برداری برسد.
وی اظهار داشت: با بهره برداری از باند جدید، زمینه توسعه پروازها و برقراری پروازهای متنوع در مسیرهای مختلف فراهم شود و مردم عزیز و شریف استان مازندران و کشور بتوانند از فرودگاه و ظرفیت های حمل و نقل هوایی بیشتر بهره مند شوند.
گفتنی است؛ در راستای عملیاتی شدن باند جدید، عبور کابل های برق از زیر زمین در مسیر جاده اصلی رامسر به تنکابن، رفع برخی از موانع از جمله ساختمان آموزشکده فنی حرفه ای ملاصدرا از اقدامات بزرگ در راستای به سرانجام رساندن این پروژه است.
یادآور می شود؛ فرودگاه رامسر در زمره قدیمی ترین فرودگاه های شمال ایران است که طرح توسعه و احداث باند جدید و بهره برداری از آن می‌تواند موجب رونق صنعت گردشگری و حتی صادرات گل و گیاه افزایش ورودی گردشگران داخلی و خارجی به رامسر باشد.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر