|

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران :

افتتاح پروژه توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند در سال آتی

ضرورت افزایش پروازهای فرودگاه بیرجند
افتتاح پروژه توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند در سال آتی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد افتتاح طرح توسعه فرودگاه بیرجند که تاکنون 35 درصد پیشرفت داشته است، باشیم.

 سیاوش امیرمکری، در مراسم تکریم هادی سلامی، مدیرکل سابق فرودگاه های خراسان جنوبی و معرفی عظیم طهماسبی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه های این استان، از اقدامات مفید سلامی در مدت 5.5 سال فعالیت به عنوان مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی قدردانی و عنوان کرد:
امیدواریم به زودی شاهد افتتاح طرح توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند باشیم. این پروژه اکنون به پیشرفت35درصدی رسیده و پیش بینی می شود دهه فجر سال آینده به بهره برداری برسد. مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تاکید بر همکاری هرچه بیشتر ارگان های مختلف فعال در فرودگاه بیرجند از جمله مجموعه فرودگاه، سپاه و پلیس، شرکت های هواپیمایی و خدمات زمینی و سایر دست اندرکاران ارایه خدمات به مسافران برای توسعه پروازها و تکریم ارباب رجوع گفت: استفاده از دانش و توان متخصصان در پیشرفت صنعت فرودگاهی بسیار موثر بوده و مشکلات فرودگاه ها در تامین نیازهای تجهیزاتی کمتر از شرکت های هواپیمایی است. وی بر ضرورت افزایش پروازهای فرودگاه های استان خراسان جنوبی تاکید کرد و افزود:
برای توسعه پایدار استان نیازمند توجه به افزایش پروازها هستیم. در این مراسم همچنین عظیم طهماسبی، مدیرکل جدید فرودگاه های خراسان جنوبی ضمن قدردانی از اعتماد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سپردن این مسوولیت به وی عنوان کرد: نهایت تلاش خود را برای انجام تمام موارد مورد انتظار در ابلاغ انتصاب خود به کار می گیرم. طهماسبی همچنین از برنامه ریزی برای توسعه پروازهای فرودگاه بیرجند و ورود ناوگان های ATR همچنین راه اندازی ایرتاکسی در فرودگاه بیرجند خبر داد. رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، پیش از بازدید از فرودگاه بیرجند و حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرودگاه های خراسان جنوبی از فرودگاه طبس نیز بازدید کرد و در بدو ورود به این فرودگاه مورد استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار ویژه طبس و جمعی از مسوولان شهرستان قرار گرفت. فرماندار ویژه طبس ضمن قدردانی از تلاش های سلامی، انتصاب طهماسبی را به عنوان مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی تبریک گفت و بر ارتقای فرودگاه طبس از سطح اداره به سطح مدیریت، اجرای پروژه روشنایی باند فرودگاه، افزایش پروازها و نیز احداث ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت پرواز تاکید کرد.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر