|

با اعلام رسول پوست فروشان

ظرفیت تبلیغاتی فرودگاه‌ها ساماندهی می‌شود

ظرفیت تبلیغاتی فرودگاه‌ها ساماندهی می‌شود

در جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه‌های همکاری برای استفاده از فضاهای موجود فرودگاه‌های کشور برای تبلیغات و اطلاع رسانی بررسی شد.

رسول پوست فروشان، مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در گفت و گو با کن‌نیوز در این باره گفت: محیط‌های فرودگاهی دارای ظرفیت‌های مناسبی برای عرضه و نمایش کالا و خدمات داخلی هستند و شرکت‌های خدماتی و بازرگانی می‌توانند از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند. 

وی ضمن استقبال از افزایش تعامل و همکاری‌های مشترک شرکت فرودگاه‌ها و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود وضعیت فضاهای تبلیغاتی گفت: برای تسهیل استفاده شرکت‌ها از فضاهای تبلیغاتی فرودگاه ها در نشستی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این وزارتخانه بحث و تبادل نظر در این زمینه انجام شد و ما آماده دریافت نظرهای کارشناسی و تخصصی تبلیغاتی، اجرای کامل قوانین و ضوابط مربوط و ایجاد و گسترش ارتباطات لازم دراین حوزه هستیم. 

گفتنی است؛ نزدیک به 60 فرودگاه مسافری و باری فعال هستند که بیشتر آنها دارای ظرفیت‌ها و جذابیت‌های تبلیغاتی برای صاحبان صنایع، بهره برداران و شرکت‌های تبلیغاتی است.

ارسال نظر