|

مدیرکل فرودگاه‌های استان:

معاون جدید عملیات فرودگاهی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی معرفی شد

معاون جدید عملیات فرودگاهی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی معرفی شد

مدیرکل فرودگاههای استان : به سرانجام رساندن ترمینال جدید فرودگاه تبریز، اولویت نخست ماست

در مراسمی با حضور مدیرکل و مسئولین اداره کل فرودگاههای استان، علیرضا جمشیدی بعنوان معاون جدید عملیات فرودگاهی این اداره کل معرفی شد.

در آغاز این مراسم مدیرکل فرودگاههای استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، برگزاری مطلوب دو رویداد بزرگ در فرودگاه تبریز، یعنی پایان موفق آمیز عملیات حج  و هم چنین برگزاری نشست خبری مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به میزبانی فرودگاه تبریز را از جمله رویدادهای مهم این فرودگاه نام برد و از کلیه عوامل اجرایی این دو رویداد مهم تشکر کرد.

آذری در ادامه با اشاره اهمیت و جایگاه معاونت عملیات فرودگاهی در پبشبرد اهداف اداره کل گفت: از جمله قسمت های بسیار مهمی که زیر مجموعه این معاونت فعالیت می کند، اداره ترمینال هاست که به نوعی ویترین فرودگاه و محل برخورد مستقیم ما با مسافرین و مراجعین فرودگاهی است و یکی از ماموریت های جمشیدی  اهتمام هر چه ببشتر به ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در ترمینال هاست.

وی با اشاره به مهم ترین پروژه فرودگاه تبریز در ماه های پیش رو گفت: تکمیل به سرانجام رساندن پروژه ترمینال جدید این فرودگاه، نخستین مطالبه مردم و مسئولین استانی از ما و هم چنین مهم ترین نیاز امروز فرودگاه تبریز است و با شناختی که از توانایی های جمشیدی دارم، امیدوارم با تمام وجود در مسیر تکمیل این پروژه گام بردارد.

وی در توضیح اهمیت این پروژه گفت: پروژه ترمینال جدید فرودگاه تبریز در لیست پروژه های اولویت دار هئیت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران قرار گرفته است و اخیرا مبلغی برای تکمیل آن اختصاص یافته است که با طی تشریفات اداری مربوط به مناقصه، این پروژه در هفته های آتی با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی کلنگ زنی خواهد شد.

آذری در پایان با اشاره به تلاشها و خدمات محمدعلی نائل قراملکی در طول چندین سال تصدی معاونت عملیات فرودگاهی گفت: از مهندس قراملکی نیز جهت حضور در این جلسه دعوت شده بود که متاسفانه ایشان بدلیل مشغله کاری بالا در فرودگاه ارومیه، موفق به حضور در این جلسه نشدند.

در ادامه جمشیدی معاون جدید عملیات فرودگاهی با تشکر از مدیرکل فرودگاههای استان و هم چنین مسئولین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به جهت اعتماد به وی گفت: تلاش برای مهیا نمودن شرایط جهت اخذ گواهینامه فرودگاهی، تکمیل پروژه ترمینال جدید فرودگاه تبریز و افزایش رضایت مندی مسافرین و مراجعین فرودگاه تبریز مخصوصا در حوزه ترمینال ها از جمله مهم ترین مطالبات مدیرکل محترم است که با استعانت از خدواند متعال و کمک گرفتن از کلیه همکاران فرودگاهی، با قوت در این راه گام خواهم برداشت.

در پایان حکم معاونت علیرضا جمشیدی که به امضای معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران رسیده بود از سوی مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی به وی تقدیم شد.                                                                                         

ارسال نظر