|

کارهای خرید فلایت‌چک دوم انجام شد

کارهای خرید فلایت‌چک دوم انجام شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام این‌که کارهای خرید فلایت‌چک دوم انجام شده اما به‌دلیل تحریم مسیر تحویل به مشکل خورده است، گفت: تمام تلاش ما این است که در مسیر خدمات به مردم حرکت کنیم.

سیاوش امیرمکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ارائه خدمات ایمن، امن و تسهیلات به مسافران است. در دو بخش ارائه خدمات داریم؛ در فرودگاه‌ها و در فضای کشور.

وی با بیان این‌که در بخش فرودگاهی و خدمات در شأن و شخصیت مردم نیست، افزود: هرچه کار بکنیم باز هم جای کار دارد، بنابراین مهم‌ترین اولویت ما توجه به وضعیت فرودگاه‌ها و ایجاد تسهیلات برای مسافران است. امیدواریم با همکاری ایرلاین‌ها و سایر فعالان صنعت هوانوردی بتوانیم این خدمات را توسعه دهیم.

وی در پاسخ به این‌که "آیا همچنان برای خرید فلایت‌چک دوم برنامه دارید؟" تصریح کرد: کارهای خرید این هواپیما انجام شده اما به‌دلیل محدودیت‌ها و تحریم مسیر تحویل به مشکل خورده است امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌هایی که باید انجام دهیم در شرایط فعلی جنس خریداری‌شده را به داخل منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها تأکید کرد: کشور به عملیات فلایت‌چک نیاز دارد اگر تجهیزات مناسب داشته باشیم به کسی وابستگی نخواهیم داشت، در غیر این‌صورت مجبوریم از کشورهای دیگر استفاده کنیم که شرایط آسانی برای این منظور نیست.

امیرمکری ادامه داد: از این رو یکی از اولویت‌های شرکت فرودگاه‌ها برای بخش ایمنی استفاده از تجهیزات فلایت‌چک است.

وی همچنین گفت: به‌دلیل بسته شدن پاکستان و افغانستان به‌دلیل درگیری هند و پاکستان هواپیماها مجبور به تغییر مسیر هستند؛ برای کمک به ایرلاین‌‌های عبوری با دفتر منطقه‌ای ایکائو هماهنگی و مسیر جدید رفت و برگشت تعریف شد. بر اساس آخرین آمار حدود 100 پرواز به پروازهای عبوری کشور افزوده شده است.

وی همچنین در مراسم معارفه خود به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: لازم می‌دانم از تمام همکاران و مدیران گذشته از جمله آقای مه‌آبادی تشکر و قدردانی کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌هابا بیان این‌که "وظیفه اصلی ما در شرکت فرودگاه‌ها ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران است"، اضافه کرد: با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم رضایت مردم را بیش از پیش کسب کنیم.

وی تصریح کرد: شاه‌بیت تمام صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی توجه به نیروی انسانی است. وزیر تأکید ویژه‌ای بر این مسئله دارند و ما قطعاً با تمام تلاش و توان خود در خدمت همکاران خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ابراز کرد: تمام تلاش ما این است که در مسیر خدمات به مردم حرکت کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

ارسال نظر