|

دیدار مدیرکل فرودگاه با مسئول اورژانس فرودگاه مهرآباد

برنامه ریزی برای توسعه خدمات ایستگاه‌های اورژانس فرودگاه مهرآباد

برنامه ریزی برای توسعه خدمات ایستگاه‌های اورژانس فرودگاه مهرآباد

مسوول اورژانس فرودگاه مهرآباد از برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی پایگاه‌های اورژانس، سطح بندی خدمات و ارایه خدمات بهینه به بیماران و مصدومان در این فرودگاه خبر داد.

 ابراهیم مرادی، مدیرکل فرودگاه در دیدار با مسوول اورژانس فرودگاه مهرآباد با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق مفاد تفاهمنامه منعقد شده میان اورژانس و فرودگاه گفت: خدمت رسانی مناسب به مسافران و مراجعان فرودگاهی در حوزه سلامت یکی از دغدغه های حوزه فرودگاهی است زیرا علاوه بر رعایت اصول ایمنی و خدمت رسانی استاندارد، سلامت مسافران نیز اهمیت ویژه دارد.

همچنین مسئول اورژانس فرودگاه مهرآباد گفت: دو ایستگاه اورژانس در ترمینال‌های یک و چهار به صورت شبانه روزی آماده خدمت به مسافران هستند و برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی پایگاه‌های اورژانس، سطح بندی خدمات و ارایه خدمات بهینه به بیماران و مصدومان انجام شده است.

وی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری اداره کل فرودگاه مهرآباد در خصوص بهسازی و نوسازی ایستگاه اورژانس ترمینال یک افزود: با استفاده از تجهیزات و تعهد و تخصص کارشناسان خود تلاش داریم به بهترین نحو در فرودگاه پر ترافیک مهرآباد خدمت رسانی کنیم. این فرودگاه با داشتن بیش از 350 پرواز روزانه و تردد بیش از 40 هزار مسافر و مراجعه کننده تلاشی مضاعف را در حوزه سلامت می طلبد.

ارسال نظر