بهرهبرداری از سامانه لاگ الکترونیکی مدیریت ترمینال فرودگاه مهرآباد برای بهبود خدمات مسافری
فرودگاه بینالمللی مهرآباد با هدف بهبود خدمات مسافری و تسهیل دسترسی به اطلاعات، از سامانه جدید مدیریت ترمینال الکترونیکی رونمایی کرد. این سامانه با ارائه امکانات جستجوی پیشرفته و مدیریت فرایند محور، به بهبود کارایی و افزایش کیفیت خدمات در حوزه ترمینالی کمک خواهد کرد.
به گزارش کن نیوز؛ حسین شاکری رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات این فرودگاه اظهار کرد: در راستای الکترونیکی کردن بخشی از فرایندهای کاری حوزه تسهیلات فرودگاهی، سامانه لاگ الکترونیکی مدیریت ترمینالی با مشارکت ادارهکل فرودگاه بین المللی مهرآباد و اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی طراحی و پیاده سازی شد.
شاکری در ادامه گفت: سامانه مذکور با تسهیل دسترسی به اطلاعات، امکان جستوجوی پیشرفته، ارائه اطلاعات آماری متنوع و مدیریت فرایند محور وظایف در نهایت به عنوان ابزاری تصمیم ساز به بهبود کارایی و افزایش کیفیت سطح خدمات در حوزه ترمینالی منجر خواهد شد.
در جلسهای که به منظور معرفی و آغاز بهرهبرداری از این سامانه برگزار شد، از تلاشهای دستاندرکاران ستادی و فرودگاهی تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظر