هواپیمایی آتا در طول یک سال گذشته جزو شرکت های پیشرو در صنعت هوانوردی کشور بوده و با دستاورهای مهم و چشمگیر از قبیل بازگرداندن بیش از ١١ فروند هواپیمای زمین گیر به ناوگان فعال، بهره برداری و تجهیز بزرگترین آشیانه تعمیراتی شمال غرب کشور و افزایش بیش از پنج برابری مسیرهای پروازی و باز آفرینی هویت بصری نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های…
مهدی فتحی هستم متولد آذر ماه سال ۱۳۶۳ در تبریز. تحصیلات مقدماتی خود را در رشته مهندسی مکانیک در تبریز گذراندم. همان زمان با تحصیل در یکی از شرکت های خودرو سازی داخلی مشغول به کار بودم تا اینکه در سال ۱۳۸۶ جهت ادامه تحصیل و پیشرفت در کار عازم تهران شدم.
بعد از 707 و 727 بویینگ به فکر هواپیمایی افتاد که با تعداد موتور کمتر بتواند در مسیرهای کوتاه مورد استفاده قرار بگیرد. این تفکر جدید باعث طراحی 737 شد که با موفقیتهای آن باعث رشد هواپیماهای دو موتوره شد. بویینگ ۷۳۷ یک هواپیمای مسافربری باریک پیکر و تک راهرو است که طراحی آن در ۱۱ می ۱۹۶۴ آغاز شد و اولین بار در ۹ آوریل سال۱۹۶۷ به پرواز…
هواپیمای بوئینگ ام دی ۸۳ شرکت هواپیمایی آتا با رجیستر EP-TAP پس از ماهها زمینگیری و دوری از ناوگان با تلاش های شبانه روزی مهندسان توانمند شرکت هواپیمایی آتا و پس از انجام C-Check سنگین در آشیانه شهریار این شرکت و پس از انجام نهایی و موفقیت آمیز پرواز آزمایشی به ناوگان عملیاتی آتا بازگشت.
پرواز شماره 6637 متعلق به شرکت هواپیمایی آتا قرار بود ساعت 8 صبح امروز، مشهد را به مقصد نجف ترک کند که با 2 و نیم ساعت تاخیر مواجه شد و قرار شد ساعت 10:30 این پرواز انجام شود.
خبرى در فضاى مجازى دست به دست مى شود که در آن استفاده از هواپیماى تیم ملى فوتبال را براى پروازهاى مسافرى نقد مى کند.