|

سامسونگ برای تبلیغ هوش مصنوعی دست‌به‌دامان هواپیما و ابرها شد!

سامسونگ برای تبلیغ هوش مصنوعی دست‌به‌دامان هواپیما و ابرها شد!

سامسونگ با رونمایی از هوش مصنوعی در سری گلکسی S24، نگاه‌ها را خیره کرد. این شرکت تبلیغات زیادی برای هوش مصنوعی انجام داده است و در تبلیغ جدیدش، به شکلی نوآورانه قابلیت Circle to Search را معرفی می‌کند.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید، رئیس بازاریابی سامسونگ در آفریقای جنوبی گفت: «با پیگیری ما برای جلب توجه به قابلیت Circle to Search، سامسونگ حرکتی جسورانه و جذاب انجام داد و دایره‌هایی را در آسمان ترسیم کرد تا دوره‌ی جدیدی را برای Galaxy AI رقم بزند.»

سامسونگ از هواپیما برای تبلیغ ابزار هوش مصنوعی Circle to Search سری گلکسی S24 در آسمان بالای کوه تیبل (در کیپ تاون) استفاده کرد و آن را به تصویر کشید.

قابلیت Circle to Search با مشارکت گوگل به عنوان روشی جدید برای جست‌وجو در اینترنت ایجاد شد. این ویژگی ابتدا در سری گلکسی S24 معرفی شد و سپس برای گوشی پیکسل ۸ گوگل در دسترس قرار گرفت. این ابزار احتمالاً به‌زودی از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1 به سایر گوشی‌های گلکسی نیز اضافه می‌شود.

جهت فعال کردن Circle to Search، با نگاه‌داشتن آیکون هوم (یا میانه‌ی لبه‌ی پایینی گوشی در حالت استفاده از Gesture Navigation) و کشیدن دایره‌ دور سوژه‌ی مورد نظر با انگشت یا قلم S Pen، می‌توانید آن را خیلی سریع در گوگل جست‌وجو کنید.

 

کاملاً جدید نیست و پیش از این به وسیله‌ی گوگل لنز، امکان جست‌وجو با استفاده از تصاویر برای کاربران فراهم بود. در واقع چیزی که قابلیت Circle to Search را بسیار کاربردی می‌کند، این است که شما نیاز به اسکرین‌شات یا آپلود تصویر ندارید و می‌توانید هر چیزی را که در صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ خود مشاهده می‌کنید، انتخاب و جست‌وجو کنید. البته در صورت پولی شدن این قابلیت، مجبور به پرداخت هزینه‌ای جدا از قیمت گوشی خواهید بود.

شایعات می‌گویند که سری گلکسی S23 احتمالاً در ماه مارچ One UI 6.1 را دریافت می‌کند. در حال حاضر، Circle to Search همچنان یک ویژگی انحصاری برای سری گلکسی S24 است.

ارسال نظر