|

نوآوری دانشگاه هوانوردی کالیفرنیا؛

دانشگاهی که به فکر ابزار کار فارغ‌التحصیلان خود است!

دانشگاهی که به فکر ابزار کار فارغ‌التحصیلان خود است!

یک دانشگاه آمریکایی برای تسهیل کار فارغ‌التحصیلان خود در زمینه شغل‌یابی، ابزار کار مورد نیاز در رشته تخصصی آنها را تامین می‌کند.

دانشگاه هوانوردی کالیفرنیا با شرکت "سونیک تولز"( Sonic Tools) همکاری می‌کند تا ابزار فنی مناسبی را برای کمک به دانشجویان خود فراهم کند تا در کلاس درس و شغل خود موفق باشند.

به این ترتیب، دانشجویان برنامه فناوری هوایی این دانشگاه، پس از فارغ‌التحصیلی خود یک جعبه ابزار شخصی مرتبط با رشته و کار خود دریافت می‌کنند که ارزش آن به ۶ هزار دلار می‌رسد.

مسئولان دانشگاه هوانوردی کالیفرنیا راجع به اهداف خود از اجرای این برنامه اظهار کردند: بسیاری از کارفرمایان انتظار دارند تکنسین‌های هواپیما، در محل کار، ابزار شخصی خود را داشته باشند. اگر فارغ‌التحصیلی، ابزار مرتبط با این کار را نداشته باشد،‌ممکن است در دستیابی به شغل دچار تاخیر شود.

بدین ترتیب، مقامات دانشگاه هوانوردی کالیفرنیا امیدوارند دستیابی به این ابزارها به دانشجویان کمک کند به محض فارغ‌التحصیلی، برای کار آماده شوند.

"متیو جانستون"(Matthew Johnston) رئیس دانشگاه هوانوردی کالیفرنیا گفت: معتقدیم، دانشجویان خودشان باید به دانش و ابزار مورد نیاز رشته خود مجهز باشند. این برای دانشجویان رشته های مرتبط با تعمیر و نگهداری هواپیماها به این معناست که آنها می‌توانند ابزار لازم برای انجام کار را به محض آمادگی برای فعالیت در یک شغل خوب، در اختیار داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر