|

ایرباس اعلام کرد:

تولید ایرباس ۴۰ درصد طی ۲ سال آینده کاهش می یابد

تولید ایرباس ۴۰ درصد طی ۲ سال آینده کاهش می یابد

مدیرعامل ایرباس با اشاره به اینکه تولید این شرکت تا ۲۰۲۵ به شرایط معمول باز می‌گردد گفت:«تخمین می زنیم تولید و تحویل هواپیما توسط شرکت ایرباس طی دو سال آینده ۴۰ درصد پایین تر از برنامه های معمول باشد».

مدیرعامل ایرباس با تاکید بر طرح های این شرکت برای تجدید ساختار به خاطر کاهش میزان سفرها که مشاغل بسیاری را تهدید می کند، گفت تولید هواپیمای ایرباس طی دو سال آینده 40 درصد کمتر از قبل از بحران کرونا خواهد بود.

 در سوم ماه ژوئن اعلام شد ایرباس قصد دارد در راستای طرح های خود برای تجدید ساختار ،تولید هواپیماهای خود را 40 درصد نسبت به قبل از همه گیری ویروس کرونا پایین بیاورد.

گیوم فاوری، مدیرعامل ایرباس با اشاره به اینکه تولید این شرکت تا 2025 به شرایط معمول باز می‌گردد گفت:« تخمین می زنیم تولید و تحویل هواپیما توسط شرکت ایرباس طی دو سال آینده 40 درصد پایین تر از برنامه های معمول باشد».

  ایرباس اعلام کرده تا حالا به طور متوسط یک سوم از تولید خود را پایین آورده است.

منابع صنعتی می گویند 40 درصد کاهش تولید ایرباس احتمالا می تواند تجدید ساختاری را که این شرکت مد نظر دارد عملی سازد. طبق پیش‌بینی این منابع، بین 14 تا 20 هزار شغل بر اساس اهداف تولید به تدریج از نیروی کار ایرباس کم خواهد شد.

فاوری جزئیات بیشتری در مورد طرح تجدید ساختار ایرباس ذکر نکرد ولی گفت بدون شک تعدیل نیروی فعلی کافی نخواهد بود.

وی گفت:« این یک واقعیت بی‌رحمانه است ولی باید انجام شود. این موضوع به  لزوم هماهنگی با کاهش عظیم در تولید ما و آینده شرکت مربوط می‌شود».

منبع: تسنیم

ارسال نظر