|

بهترین کلاس اقتصادی کدام است؟

غول‌های کلاس اکونومی در صنعت هواپیمایی را بشناسید

غول‌های کلاس اکونومی در صنعت هواپیمایی را بشناسید

برای بسیاری از کسانی که می خواهند مدام با هواپیما به سفر بروند، انتخاب نوع ایرلاین و همچنین کلاس های پروازی آن بسیار حائز اهمیت است.

شاید شما هم بارها از خود پرسیده اید که کدام ایرلاین را، به ویژه، در کلاس های جهانی انتخاب کنید و بارها مجبور شده اید تا این سوال را بدون پاسخ رها کنید و تنها به خرید بلیط هواپیما از ایرلاینی که می شناسید و همیشه از آن خرید می کنید، بسنده کنید. امروز قصد داریم تا برترین ایرلاین های جهان که جدا از شهرت و کیفیت شان از کلاس اکونومی بی نظیری برخوردارند را بررسی کنیم.

 

کلاس اکونومی چیست؟

قبل از این که به معرفی این ده ایرلاین برتر بپردازیم، بهتر است تا مفهوم کلاس اکونومی را کنکاش کنیم و بهتر آن را بشناسیم؛ حتما در بسیاری از فهرست های پروازی، دو عبارت First-Class و Economy-Class را شنیده اید و بی خبر از این که هر کدام چه معنا و مفهومی دارد، یکی از آن ها را انتخاب کرده اید. اما مسئله این جا است که کلاس اکونومی، قیمتی کاملا متفاوت و صد البته ارزان تر از پرواز کلاس اول دارد! اکونومی همان طور که از نامش مشخص است، در فارسی، معنایی هم پایه کلمه « اقتصادی » و یا « مقرون به صرفه » دارد. البته جالب توجه است که مسافرانی که بلیط First-Class خریداری کرده اند، زودتر وارد هواپیما می شوند و مقدم تر از هر مسافر دیگری هستند. اما برای بسیاری، چنین موردی، چندان اهمیت ندارد و همیشه سعی می کنند تا از کلاس اکونومی استفاده کنند تا هزینه سفر خود را مقرون به صرفه کنند. همچنین، صرف غذا در کلاس های اکونومی با First Class نیز متفاوت است و به مراتب از گزینه های کم تری برخوردار است. البته شما می توانید با بازدید از وبسایت های معتبری که سابقه طولانی مدت در شناخت و فروش بلیط ایرلاین های داخلی و جهانی دارند، از گزینه های دقیق تری نسبت به کلاس اکونومی و First class مطلع شوید. و همچنین با مراجعه به وبسایت های تخصصی، می توانید با فیلتر کردن و مرتب سازی ایرلاین ها بر اساس قیمت و کلاس پروازی، با سرعت بیش تری به نتیجه برسید.

ایرلاین ژاپن  

این ایرلاین، جدا از اعتبار و کیفیت خدماتی که با بهترین هواپیماهای جهان به مسافران خود می دهد، از بسیاری جهات مورد پسند نه تنها ژاپنی ها بلکه تمام کسانی است که سفرهای برون مرزی خود را، به ویژه در آسیا، با این ایرلاین تجربه می کنند. توکیو، آشیانه ایرلاین ژاپن است و ارتباط مستقیم این ایرلاین با شهر اوساکا باعث شده تا بسیاری از کسانی که قصد انجام سفرهای داخلی در ژاپن را دارند، از خدمات این ایرلاین بین المللی استفاده کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ایرلاین، سالیانه، بیش از 200 میلیون نفر از مسافران را چه در پروازهای داخلی و چه در پروازهای خارجی، به مقصد شان می رساند. ایرلاین ژاپن از سال 1951 فعالیت خود را در صنعت هوایی ژاپن آغاز کرده و یکی از ویژگی هایی که طی این سال ها با آن معروف شده است، همین کلاس پروازی اکونومی است که بسیاری از مسافران در طول سال از آن استفاده می کنند و سطح رضایت بالایی نسبت به این کلاس پروازی در ایرلاین ژاپن دارند.

 

لوفتانزا، بزرگ ترین ایرلاین قاره سبز!      

این ایرلاین، بزرگ ترین ایرلاین اروپا به حساب می آید و در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه، بروکسل و اتریش، شعب بزرگی دارد. این ایرلاین با این که مورد قبول مسافران خاصی مانند چهره های سیاسی و اقتصادی برجسته است و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، به فکر تمام اقشار بوده و گزینه های پروازی بسیاری من جمله، کلاس پروازی اکونومی را در برنامه های پرواز خود قرار داده است تا دیگر مسافرانی که می خواهند با بودجه کم تری سفر کنند نیز بتوانند از خدمات این ایرلاین استفاده کنند. در ضمن، این ایرلاین بسیاری از سفرهای خارجی ایران را هم پوشش می دهد که می توانید برای تهیه بلیط کلاس اکونومی و First Class آن، به وبسایت های معتبر و باسابقه در این حوزه مراجعه کنید!

 

ای وی ای ایر AVA Air

این ایرلاین بین المللی با شعار محیط زیستی « مسیرهای سبز »، هر روز، هزاران مسافر را در جهان جا به جا می کند و با استفاده از هواپیماهای بروز و سازگار با محیط زیست، خدماتی بی نظیر را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. کلاس پروازی اکونومی نیز یکی از خدمات این ایرلاین به مسافران آن در سراسر جهان است که با گزینه هایی مقرون به صرفه، هر آن چه که مسافران نیاز داشته باشند را در اختیارشان قرار می دهد. هسته مرکزی این ایرلاین در نزدیکی شهر تایپه (Taipei) قرار دارد. همچین، کشور تایوان نیز یکی از شعب اصلی این ایرلاین محسوب می شود که با همکاری هسته مرکزی، سریع ترین و با کیفیت ترین پروازهای آسیایی را پوشش می دهد.

 

ایرلاین گارودا (Garuda) اندونزی

اندونزی که یکی از کشورهای توسعه یافته جهان به حساب می آید، اکنون، جایگاه یکی از بهترین ایرلاین های بین المللی جهان به نام ایرلاین گارودا (Garuda) شده است. غرب، شرق، جنوب آسیا و همچنین کشورهای خاورمیانه در مسیرهای پروازی این ایرلاین قرار دارند و هر چه هم که مسیرها طولانی باشد، باز ایرلاین گارودا، برای تمام پروازهای خود کلاس اکونومی را در نظر می گیرد تا مسافرانش سفری مقرون به صرفه را تجربه کنند.

 

ایرلاین امارات

در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس، آشیانه ای از بهترین هواپیماهای جهان وجود دارد که به ایرلاین امارات تعلق دارد. این ایرلاین معروف در شهر دبی قرار دارد و پرواز مستقیم به بیش از 80 کشور در جهان را پوشش می دهد. این ایرلاین بین المللی از بهترین کیفیت در کلاس های پروازی برخوردار است و برای مسافرانی که طرفدار کلاس اکونومی هستند نیز، گزینه های بسیار خوبی را برای خرید بلیط هواپیما در نظر گرفته است. به ایرلاین امارات، به اصطلاح، ایرلاین رویال هم می گویند! چرا که این ایرلاین تا به امروز، افتخار جا به جا کردن بزرگ ترین چهره های سیاسی و اقتصادی جهان را داشته است. این ایرلاین، چهارمین ایرلاین جهان به حساب می آید و در سال های اخیر نظر بسیاری از منتقدین این صنعت را به خود معطوف کرده است. جالب است بدانید که ایرلاین امارات با ایران نیز طرف قرارداد است و ایرانیانی که می خواهند با پروازهای این ایرلاین به خارج از ایران سفر کنند، می توانند با مراجعه به سایت های معتبر که خطوط هوایی این ایرلاین را در فهرست پروازهای خود قرار داده اند، سری بزنند و بلیط کلاس اکونومی را به مقصد مورد نظرشان، به راحتی تهیه کنند!

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر