|

این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گم نکرده است!

این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گم نکرده است!

هفتمین فرودگاه پر رفت و آمد ژاپن به تازگی یک نقطه عطف هوانوردی را جشن می‌گیرد و آن رکورد ۳۰ سال بدون از دست دادن حتی یک بار مسافر است.

به گزارش کن نیوز؛ فرودگاه بین‌المللی کانسای در اوزاکا می‌گوید که از زمان افتتاح در سپتامبر ۱۹۹۴، هیچ یک از چمدان‌های ۲۰ تا ۳۰ میلیون مسافری که سالانه پذیرای این فرودگاه است، توسط حمل‌کننده چمدان یا کارکنان دیگر آن گم نشده یا آسیب ندیده است.

با وجود ثبت این رکورد چشمگیر، کارکنان فرودگاه نسبت به این دستاورد به شکلی متواضعانه برخورد کردند. کنجی تاکانیشی، یکی از افسران روابط عمومی فرودگاه کانسای در مصاحبه با سی ان ان گفت: «احساس نمی‌کنیم که کار خاصی انجام داده‌ایم. ما طبق معمول کار کرده ایم. ما فقط به صورت روزانه وظیفه خود را انجام می‌دهیم و برای آن شناخته شده ایم. مطمئناً از دریافت جایزه برای این قضیه خوشحالیم و من فکر می‌کنم کارکنان ما، به ویژه آنهایی که روی زمین کار می‌کنند، اکنون احساس رضایت بیشتری از کار خود دارند.»

در ماه آوریل، این هاب هوانوردی ژاپنی برای هشتمین بار مقام اول را در سازمان اسکای ترکس، سازمانی که به رتبه بندی حمل و نقل هوایی مستقر در دسته جابجایی چمدان امتیاز می‌دهد، کسب کرد.

«جایزه جهانی فرودگاه» زمان انتظار قبل از تحویل چمدان، کارایی تحویل چمدان و شکل پاسخ فرودگاه و کارکنان آن به گم شدن چمدان توسط فرودگاه‌های بین المللی را ارزیابی می‌کند.

فرودگاه کانسای که به صورت شناور در جزایر دست‌ساز در خلیج اوزاکا ساخته شده است، به مسافرانی از شهر‌های اوزاکا، کوبه و کیوتو خدمات می‌دهد و هدف آن این است که چمدان‌ها را با دقت به ریل تحویل بار در فاصله تنها ۱۵ دقیقه‌ای برگرداند.

در اوایل سال جاری، گزارش شد که این جزایر مصنوعی که بهترین فرودگاه جهان را در خود جای داده است، به دنبال سال‌ها شرایط بد آب و هوایی و وزن بسیار زیاد ساختمان‌های این فرودگاه، به سرعت در دریای ستو فرو می‌روند.

در حال حاضر تعمیرات در فرودگاه کانسای در حال انجام است تا میلیون‌ها مسافر دیگر را در خود جای دهد، زیرا اوزاکا آماده میزبانی نمایشگاه جهانی یا World Expo در سال ۲۰۲۵ است.

گروه فرودگاه‌های کانسای بعد از دریافت جایزه جهانی فرودگاه اعلام کرد که به ایجاد محیطی که در آن مسافران بتوانند اوقات خوش و مفرحی را در فرودگاه سپری کنند و تجربه‌های لذت‌بخشی از سفر داشته باشند ادامه خواهد داد.

منبع: شهرآرانوز

ارسال نظر