|

روابط عمومی CIP فرودگاه امام خمینی(ره) با ارسال اطلاعیه‌ای به کن نیوز اعلام کرد:

روابط عمومی CIP فرودگاه امام خمینی(ره) با ارسال اطلاعیه‌ای به کن نیوز اعلام کرد:

با سلام و احترام،

به اطلاع می‌رساند پیرو عملکرد ضعیف مجری CIP در سال 1401 و گستردگی اعتراضات - تا حدی که این جایگاه را به تعطیلی کشاند - مدیریت محترم شهرفرودگاهی جهت رفاه حال مسافران، تصمیم به واگذاری CIP نمود. پس از بررسی‌های لازم و برگزاری مناقصه، در خردادماه 1402 شرکت تاوآویژه پارس با سابقه درخشان در خدمات نوین تشریفات تجاری کشور، مدیریت جایگاه را به دست گرفت.

مفتخریم از خردادماه تا اسفندماه 1402 توانسته‌ایم رضایت 96 درصدی میهمانان را کسب نماییم که در طول تاریخ فعالیت جایگاه تشریفات اختصاصی تا کنون بی‌سابقه بوده است. طبق این آمار، در مقایسه خدمات نسبت به قیمت، هیچ اعتراضی ثبت نشده است.

گزارش نظرسنجی مرکز تماس، با جامعه آماری 7 هزار نفری استفاده‌کنندگان از CIP، گواه این مدعاست که مستندات آن به دفتر خبرگزاری قابل ارسال است.

با توجه به استقبال بی‌سابقه مسافران و در راستای شعار "با احترام سفر کنید" بر آن شدیم تا تحولاتی را در CIP ایجاد کنیم که در این خصوص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعویض و تعمیر زیرساخت‌های فنی تأسیسات الکتریکی و مکانیکی

تعویض سیستم‌های برودتی و حرارتی

تقویت زیرساخت‌های IT جهت سهولت دسترسی مسافران به خدمات

ایجاد مرکز تماس 24 ساعته جهت پاسخگویی و رزرو تلفنی با شماره 90000999 بدون پیش‌شماره

تعویض کلیه مبلمان‌ها جهت رفاه حال میهمانان

اضافه نمودن فضای سالن پذیرش

بازسازی کامل سالن پذیرش با متریال روز دنیا و اضافه نمودن کانترها از 8 به 12 کانتر تا هیچ مسافری در صف منتظر نماند.

تحول اساسی در سالن اصلی با ایجاد غرفه‌های فروشگاهی معتبر

خریداری زیرساخت‌های رستورانی و استخدام پرسنل مجرب و حرفه‌ای جهت طبخ غذاهای با کیفیت و متنوع

نحوه خدمات‌رسانی به CIP بر کسی پوشیده نیست و معمولاً مسافرین عزیزی که از خردادماه 1402 فقط یکبار از خدمات استفاده کرده‌اند دیگر تمایلی به سفر از سالن اصلی را ندارند.

اما در مورد قیمت‌ها:

با توجه به خدمات‌رسانی بی‌وقفه - 24 ساعت شبانه‌روز - پرسنل حراست، پارکینگ، مهمانیاران، پذیرش، رستوران، عملیات، IT، مهمانداران سوییت‌ها، مرکز تماس و حتی مدیریت سالن و جایگاه که در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند تا میهمانان به بهترین نحو ممکن سفر خود را آغاز یا به پایان برسانند و در مقایسه با قیمت CIP دیگر فرودگاه‌های کشور که تا بیش از 4 میلیون تومان هم گزارش شده است، هزینه استفاده از خدمات لوکس CIP فرودگاه امام خمینی (ره) با مبلغ 3 میلیون و 500 هزار تومان، تنها هزینه‌های جاری جایگاه را پوشش می‌دهد.

حال آنکه طبق گزارش‌های مردمی رسیده به دفتر روابط عمومی CIP، خدمات و پذیرایی این جایگاه در قیاس با سرویس‌های لانژ دیگر فرودگاه‌های دنیا که بین 40 تا 150 یورو هزینه دارد، بسیار متفاوت، متنوع و با کیفیت است.

البته مسائل و مشکلاتی نیز در این مسیر دشوار وجود دارد که موجب مکدر شدن خاطر میهمانان عزیز می‌شود که با درایت و تجربه مدیریت جایگاه و همکاری پرسنل مجرب در صدد رفع آنها هستیم.

امید است بتوانیم با یاری خدا و به لطف رهنمودهای میهمانان گرامی و پیشنهادهای رسانه‌ها و مراجع تخصصی، بیش از پیش رضایت هموطنان عزیزمان را کسب نماییم.

 

ارسال نظر